Berglin om blogg

Dagens skratt!!

Bilden hittade jag här! Där kan man gott läsa lite.

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

5 responses to “Berglin om blogg

  • Z

    Jag blev så glad då jag fick för mig att Jan Berglin är katolik.
    I alla fall har han en seriestrip, som heter Näbben, i Katolskt magasin.
    Har alltid gillat hans dagsfärska, melankoliska humor

  • Ms Garbo

    Åh, jag har ingen aning om vad han tror på, om han tror alls. Men han är rolig 🙂

  • bert

    Haha! Jo, det är inte utan att man känner igen sig.

  • en liten tant

    Nä, katolik är han nog inte. Däremot Gävlebo! Precis som Rolf Lassgård. Malliga över det är vi andra. 🙂

  • Ms Garbo

    Lassgård är sannerligen något att vara stolt över 🙂

Kommentera

