27549

Det är vad som står i displayen på stegräknaren.
Det är nog personligt rekord för en dag.
Ja.
Jag är trött i benen och har ont i fötterna.
Ja, jag tänker gå och lägga mig nu.
Nu.

Ytterligare ord om dessa tusentals steg kommer … sen. På söndag eller så.

Stadsorientering i sällskap med Alcarinquë och Gimli. Mycket trevligt, massor av trevligt faktiskt, och sedan middag tillsammans med Jeez.

Jag är så välsignad, som har såna vänner…

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

4 responses to “27549

  • deep|ed

    Besökaren = Gimli?! *asg*

  • Ms Garbo

    Oh, No. Gimli är ju en (rätt lång!) dvärg jue! Det hör man ju på namnet. Nene. Du är ute och cyklar!

  • ~Karin Långström Vinge~

    Jag vill också ha en stegräknare. Ska gå och köpa mig en imorgon tror jag.

    Men egentligen borde jag ha en knäböjräknare så mycket ogräs som jag fiskar upp i morotslandet just nu.

  • Ms Garbo

    knäböjsräknare… Med tanke på att du är präst så skrattade jag gott åt ditt inlägg 😀

    Man kan säkert sätta en stegräknare i knähöjd istället för på höften, du får rapportera!

    Jag konstaterar förvånat att kärleken lyckas klippa gräsmattan golfbanekort och att maskrosorna likväl blommar glatt. Han svär. Jag kan inte låta bli att le, de är som små solar, även om de är ogräs…

Kommentera

