…men nu!!

– Men lilla maoo!! hjärtat, vad är det? Vad maoo!!är det som är så oerhört maoo!! katastrofalt?? Men söta maoo!! rara, vad gör du UNDER mina maoo!! fötter, där är dumt maoo!! att vara. [Jag öppnar kylskåp, tar fram yoghurt och en ask jordgubbar] Lugna dig lite maoo!! nu, vad är det som är så maoo!! illa. Ja, jag delar maoo!! jordgubbar, du tycker maoo!! inte om jordgubbar. Så du maoo!! är hungrig. Men maoo!! ät då! Ja. Jag ser. Jag maoo!! SER att man ser maoo!! botten i matskålen din, jag fyller maoo!! på den sen. Det är ju ingen panik maoo!!maoo!!, ät du så länge maoo!!, det FINNS maoo!! ju faktiskt mat maoo!! i matskålen.

Eller inte… [Suckar] [öppnar skåpet, tar fram kattmatsburken, öser upp ett mått och häller i matskålen]

[Kattan äter nöjt tre knortar, för syns skull, går sedan och lägger sig och somnar djupt]

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

2 responses to “…men nu!!

  • Carcol

    *S* katter är väldigt lika barn tror jag. Så där kan ju Nathalie bete sig med mat! 😀

  • Ms Garbo

    Barn hårar mindre. Det är praktiskt. Å andra sidan är de inte rumsrena.
    Så det är väl hugget som stucket!

    😀

Kommentera

