Bildgåta – uppdatering.

Jo, där fick ni något att tugga i, det är uppenbart.

Lite mer hjälp kanske?

God Jakt!

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

3 responses to “Bildgåta – uppdatering.

  • Mia*

    Den första bilden sade mig ingenting, men när färg nummer två dök upp påmindes jag om Liljeholmens tjusiga färgskiftningar, men ville dock kolla närmare innan jag skrev svar. Idag har jag passerat IRL (=semestern är slut) och kikat extra noga… jag tror definitivt att det är Liljeholmens T.

  • Ms Garbo

    Mia

    Äntligen!

    På tiden att någon kände igen pelarna, Liljeholmens T-banestation är så himla snygg!!

  • Mia*

    Tjoho! Vad vinner jag? 😀

Kommentera

