1305

1305 olästa blogposter har jag efter en månads internetfrånvaro, semester, himmelrike.
Nu ska jag fylla kylen, gosa med kattan, sortera post och packa upp…

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

6 responses to “1305

  • Jeez

    Alla är ju inte lika viktiga… 😉

  • Ms Garbo

    Så nu, när jag – duktigt! – läst och kommenterat hos dig kan jag skippa resten?

    *s*

    Men visst kommer jag hoppa över en del, det erkänner jag…

  • Jeez

    Så klart. Jag ser att du redan varit duktig. Fast nu verkar du ha övergett just min blogg (tur att jag precis satt på ”mejla mig vid kommentar-funktionen” så att man ser nya kommentarer också i lite äfdre inlägg…)

  • Ms Garbo

    Överge din blogg?!?
    Never in my foot.

    Däremot kan det eventuellt hända att jag läser annat också.
    Särskilt när du inte skrivit något nytt sedan jag kollade sist!

    (Och så äter jag pasta med chorizo och zucchini)

  • Jeez

    :-O Andra bloggar? Än min? *får svårt att andas*

  • Ms Garbo

    Ja. Jag måste erkänna att det händer.
    Men din är en av de viktigaste, jag lovar!

    *håller fram en papperspåse att hyperventilera i*

Kommentera

