Bambuserfrustration.

Popquiz. Lite laggande chat, och för min del, ganska dåligt ljud.
Det BLEV bättre när jag kopplade in lurarna jag har till mp3-spelaren.
Men en rolig kväll blev det, trots att jag konstaterar: Jag lyssnar på HELT annan musik.

Mymlan frågar frustrerat vad som är MIN musik då?

Ja…
Det blir ett inlägg en annan dag…

Men i dag funkar bara Lady Day.

Hon är å andra sidan fullständigt lysande.

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

Kommentera

