Söndagsmorgon

Söndag morgon.
En skål yoghurt.
En katt (som hårar mer än man kan tro vara möjligt) under fötterna, ideligen.
En klockradio som visar fel tid (än så länge)
På radio lyssnar jag på vacker musik.

Söndag, avslutningen på en fullständigt hysterisk vecka.

Jag har sovit ikapp.

Tack för det.

Veckan har verkligen varit galen.

Tack för att den är över. Nästa kommer bli lugnare, nu har mycket löst sig.

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

2 responses to “Söndagsmorgon

  • Kristina af Knusselbo

    Åh, den där ger mig gåshud! Påminner mig om min tid som körsångare. Inte för att min kör sjöng den, utan en annan kör som brukade vara med på samma julkonsert som vi. När man hörde den där var det liksom jul.

  • Ms Garbo

    Mmmm.
    Visst är det så…

    För mig är inte kopplingen så hård just till julen, men vackert är det så man ryser.

Kommentera

