+/- 0

Ja.
Jorå, nu går det bra.
Chopchop.

Skötbordet är klart.
Barnvagnen är putsad.
Bilbarnstol införskaffad.

Tiden är inne.
Tänderna på ”muckarkammen” är slut.

Såja, kom igen, jag vet att det är läskigt med förändringar, men jag lovar, det är en rätt ok värld ändå och just idag är en sällsynt bra dag att ha som födelsedag.

Jallajalla!

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

10 responses to “+/- 0

  • Jeez

    *fniss* Ester hälsar att de har snackat och att hon rekommenderade 9 dagar senare än bf… 😉

  • Ms Garbo

    Någon som tigger stryk här?!

  • Kristina af Knusselbo

    Jag säger ingenting om förstföderskor och gå över tiden *host* 🙂

  • Ms Garbo

    Mamma gick över nästan tre (!?!!) veckor när hon väntade mig.

    Men sånt måste inte betyda något. Faktiskt.

    *hrmmm*

  • BiRDiE

    Jallajalla, som sagt!
    Och lycka till..!

  • BiRDiE

    … och bara för att ju sent omsider läser övrigas kommentarer, vill jag tala om att mina barn varit 17 resp 7 dagar TIDIGA. Det måste väl kompensera andras sena ankomst? 😉

    Kram och välkommen NU, lilla Skorv 🙂

  • Maria

    *asg* mm, jo, det KAN ju bli så att skorven kommer idag…rent teoretiskt iaf…

  • Ms Garbo

    Jag har burit upp en massa saker från förrådet och jag har burit ner en massa saker till förrådet, och jag har flyttat på lecablock, och jag har fyllt dammen på balkongen med vatten och nu ska jag gå till Clas Ohlson och shoppa och sen ska jag fortsätta vandra mellan lägenhet och källarförråd så jag vore tacksam, Lilla Skorv, om du fattade vinken, för ska jag fortsätta spatta runt så här så kan det ju bli ORDNING i vårt hem och hur skulle det bli?!
    Ska jag verkligen behöva putsa fönster för att du ska fatta vinken??

  • The Roaming Gnome

    Kom igen skorven, kom igen!! Vi vill at lillan ska komma ut nu =) Jag drattar ju in hit var femte minut för att se vad som är på g och snart åker jag iväg på resande tur igen utan chans att kolla internet, och du kan ju inte lämna mig med den här ovissheten! 🙂 Så komsi komsi lillan. Kom nu.

  • Ms Garbo

    *suckar och väntar*

    VARFÖR, KaK ska du ha så rätt jämt!?

Kommentera

