Apropå att ta bussen till förlossningen…

Jo.
Jag gjorde ju det här i går morse.
Jag hade inte bråttom.
Jag hade inte ont.
Jag var sur redan från början, eftersom jag visste att de skulle skicka hem mig igen – men likväl skulle de nödvändigt ha mig att åka in.

Hela jag kändes som i sketchen: I helvitte heller, jag tar fembussen!!

Jag menar.
Jag har ju gener att leva upp till.
En får int vara blöt.

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

2 responses to “Apropå att ta bussen till förlossningen…

Kommentera

