Teletvätt – eller ”somliga straffas genast”

I min hall har jag ett elskåp uppsatt, huvudströmbrytare, proppar och sånt fiffigt. Braåhasaker om man ska koppla in tvättmaskiner – då är det bra att kunna koppla ur strömmen.
Men.
Det finns något annat där också.
Något som gör mig mycket misstänksam.

Notera grejen i bildens nedre högra hörn

Notera grejen i bildens nedre högra hörn

Särskilt med tanke på gårdagens blogpost (som för övrigt länkats till som sjutton?!)

Jo, alltså.
Jag gick med i Piratpartiet och det har uppenbarligen någon noterat.

Idag är jag magsjuk.
Igår gjorde jag köttbullar, av köpt köttfärs och antagligen får jag väl skylla mig själv som törs köpa köttfärs, även om den var från Coop och inte Ica Maxi.
(Gigjoe. Jag vet inte om jag blir förtvivlad eller lättad om du också mår dåligt? Då bevisas ju min teori, men å andra sidan straffas du ju för något du inte gjort..)

Eller är det kranvattnet som kontaminerats kanske?
Hur lång är egentligen storebrors arm?

Storebror.
Jag föreslår en deal: Jag lovar jag att vinka och le snällt varje gång jag passerar hallen i min lägenhet om du ger fan i mitt dricksvatten så vi slipper bli sjuka här? Ok?

Och för att du inte ska riskera att missa den här postningen kan jag hålla upp en utskrift av den för kameralinsen, ifall FRA slarvar.

Ok?

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

2 responses to “Teletvätt – eller ”somliga straffas genast”

  • Mia*

    Haha. Ska jag komma förbi med en rulle silvertejp? :D

    Ang. att bli så länkad… well, skriver man så där bra får man stå ut med sådant. :) Välförjänt, ju!

    Krya på dig!

  • mcsarcne

    Hehe! Det roar mig att lite då och då visa ett stiligt långfinger mot skapelsen, det är säkert hälsosamt för alla inblandade parter :)

    …och skulle jag börja känna mig sliten i fuckyou-fingret så går det säkert att lösa :)

    Idag är en bättre dag.
    Idag har jag käkat frukost, vilat därefter och känt att den landat någorlunda kontrollerat. Men nog tar vi det ganska lugnt idag.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 980 andra följare

