Eterstörning

…ja, jag trodde du ville lyssna på radio, mamma, så … vaddå? Vad är det för fel på AM-bandet? Och vaddå ”kanaler”, lite får du väl ändå göra själv!
Jamen stäng av TVn så man hör ordentligt!

*mamman stänger av förstärkaren, drar ur sladden och funderar på hur hon ska göra för att kunna använda den utan att barnet når den*

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

5 responses to “Eterstörning

  • Carina

    Äh! Våra apparater stod inom räckhåll och så himla mycket pillades egentligen inte. De lär sig 😉

  • mcsarcne

    Jag har som ingen bra annanplass att ha den på, inte om man ska kunna använda den (ljudet till dvd:n går via den, och …ja, det är ju trevligt)

    Jag får helt enkelt hoppas att Essingen är den sortens barn som går att ha i möblerade rum.

    Fröken Underbar har hittat en ostmacka i sin dvd-spelare en gång. Och hon har inte ens barn..!

  • SqZ

    Jäkla unge va 😉

  • Nynaeve

    Var inte så säker på att det blir bättre med tiden! Jag har en katt som fortfarande biter på sladdar, fast hon snart är sju och borde veta bättre. Fast det är klart, ett barn som är sju år kan man ju resonera med det är inte lika lätt med katter 🙂

  • Fröken Underbar

    Jag villbara poängtera och vara tydlig med att det inte var JAG som la dit den där ostmackan.

    Lilla Essingens teleskoparmsförmåga studerades ju igår och ptjaa….han är talangfull din pojk! 🙂

    Kramarochkärlek!

Kommentera

