noll ett

Jag lyfter upp Essingen ur vagnen, pillar bort alla trilskande vantar och krångliga mössor och annat trams och släpper lös honom.

Ut i den stora vitheten.

img_0732_small

img_0729_small

img_0738_small

Vi är på utställningen Noll till Ettkulturhuset i Stockholm.

En minnesvärd stund.
En bra … utställning? Upplevelse!
Vi hinner nog dit en sväng till innan den stängs!

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

9 responses to “noll ett

  • Carina

    Vad coolt! Och vilken fantastisk miljö att fota barn i. Hur dags var du där? Det ser ju helt folktomt ut.

    • mcsarcne

      Vi var där mellan tolv och ett.
      De har maxintag, så man kan få vänta en stund innan man går in, just för att utställningen/upplevelsen inte fungerar om det blir för mycket folk.
      Jo, det var verkligen ett häftigt ställe, du kan få låna en åttamånaders grabb om du vill undersöka stället närmre! 😀

  • Carina

    Vadårå? Varför kan jag bara inte ta med mig mina egna barn?

  • Carina

    Jaha ja…jag ser nu på deras hemsida varför jag inte kan ta med mina egna barn. Prutt!
    No offense men det var ju dem jag hade tänkt att fota där ju. *Hrmpf*

    Åldersdiskriminering! 😉

  • mcsarcne

    Haha! Ja, man skulle ju kunna tolka utställningens namn som en ledtråd..!

    Menar du att mitt barn inte duger för dig?!?

  • Carina

    Vem fan tänker på vad namnet var?

    Ditt barn är underbart på alla sätt och vis, men nu var det ju inte inte utställningen jag såg framför ögonen, utan en himla bra bakgrund att fota mina barn mot. 😛

  • mcsarcne

    Ja, om mitt barn inte duger får du antingen utverka en dispans, klä in cardagsrummet i vitt tyg och saccokorvar eller helt enkelt göra inbrott!

  • Per Westberg

    Dessa bilder gjorde mig verkligen glad.

  • mcsarcne

    Ja, Per, jag blir också glad av de här bilderna! Det var en fantastisk stund där mitt i all vithet 🙂

Kommentera

