Bara låna lite..?

Det här kunde man lyssna på häromkvällen i Babben&Co på SVT.

Men vänta…
Känner vi inte … igen den där sången..?

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

3 responses to “Bara låna lite..?

  • Klaus-Peter Beiersdorf

    Shit. Har Babben & Co börjat igen? Det programmet var jag ju pressansvarig för tidigare. Det bevisar ju bara hur off jag är och hur långt från TV-världen jag står.

    Var programmet ngt bra?

    /Klaus

  • mcsarcne

    Bra…? Jag vet inte riktigt. Jag tittade ganska slarvigt… Jag broderar mest 🙂

    Jag gillar Babben, men själva programidén är lite krystad: Vad är poängen med komiker som man inte ska skratta åt?
    …fast det var rätt kul att se dem misslyckas med DiLeva, han slog bara på sitt interna zenplace och ignorerade dem. *s*

  • Klaus-Peter Beiersdorf

    Får kolla på SVT Play. Nu blev jag ju lite nyfiken att se om det är några större förändringar i ”heta stolen”.

    /Klaus

Kommentera

