Har comhem tappat bort sig?

Det ringer på dörren.

Utanför står en lång drasut från ComHem. Nyttjar jag deras tjänster?

Eh, jo, det gör jag ju.

Telefoni? Jo.

Bredband? Jo.

KabelTV? Jo, fast det fungerar så erbarmerligt dåligt, så i praktiken tittar jag på de analoga utbudet, svarar jag lydigt men en smula irriterat. Vad vill du?

Tack då, säger han artigt, och vänder sig för att plinga på nästa dörr.

…Eh?

Jag är helt säker på att fakturaavdelningen på Comhem har koll på det där, så vad ville den här tjommen??

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

One response to “Har comhem tappat bort sig?

Kommentera

