Skitsnack

Lite då och då klickar jag fram sidan för statistik över den här lilla bloggen.

Nej, jag har inte så många besökare, jag är inte speciellt spännande eller intressant för andra än de som redan känner mig och jag har inga stora problem med det. Men det är ändå roligt att se t.ex. vad folk sökt på för att hamna här eller så.

På måfå klickar jag på en referrar och hamnar … Eeeh..?!?

EEEwww..!???

Ja. HÄR hamnade jag. Jag varnar. Det förekommer GANSKA ÄCKLIGA bilder här, så … ja, säg inte att jag inte varnade er.

Man kan bara undra varför någon har en sån blogg??

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

6 responses to “Skitsnack

  • Ladyn

    nu var jag ju bara tvungen.. för MIG är du intressant, även om jag inte har en aning om vem du är 😀 jag gillar att läsa det du skriver, tycker du skriver underhållande och intressant! ville bara göra mig hörd!
    ha det bra, och hoppas jag är välkommen att kika, trots att vi inte känner varann 😉
    Ullis

  • mcsarcne

    Åh, visst är du välkommen att läsa och kommentera 🙂
    Tack för dina vänliga ord.

  • Mickey J Barczyk

    Buu, blogginlägget verkar vara spärrat 😦

  • mcsarcne

    Va? Så underligt. Det finns inga spärrar, och om du kan kommentera ett inlägg, Mickey, borde du rimligtvis kunna läsa det??

  • Mickey J Barczyk

    Jo, ditt inlägg kan jag ju läsa, men jag kommer inte åt bloggen du länkar till. Jag vill ju se bilderna 🙂

  • mcsarcne

    Där ser man. Borta. Ja, personligen måste jag erkänna att det inte är en blogg jag kommer att sakna…!

Kommentera

