Om healing och gudomlighet

Det tär på krafterna, det gör det, men för det mesta tycker jag att det är lite trevligt.
Riktigt bra är det att ta emot barnets dyrkan och beundran, till exempel när jag hämtar honom på Dadi.
Riktigt bra är det också att få vakna tillsammans, helst till en ledig dag, och gosa och byta pussar med varandra. Jag får alltid fler än jag lyckas ge. (Det är av något skäl väldigt viktigt att pussa mig på ögonlocken)

Men bäst är ändå tillfällena till healing. Jag pussar på det skrubbade knät, det klämda fingret, den blåslagna tån, och tårarna tar slut och leken kan fortsätta. Pussar är good shit.

Ja.

Jag kan fortsätta köra med den här gudomliga makten, det kan jag.
Det fungerar.

Om jag överdriver?
Nej.
Inte det minsta. Jag har täckning för varenda ord.

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

Kommentera

