Insomnia

Ja. Ni har rätt.
Kanske börjar det vara dags att söka hjälp för det här.
Det fungerar ju inte att vakna vid två, tretiden var och varannan natt.

Det är faktiskt inte alls funktionellt.

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

2 responses to “Insomnia

  • Vespa Vulgaris

    Så där hade jag det under några månader också. Stress pga separationen gissade jag mig till. Nu är det lite bättre. Det finns tydligen milda sömntabletter att ta till. Hoppas du får hjälp snabbt.

    • mcsarcne

      Mmm. Jag hade ju ganska ordentliga sömnproblem på den gamla onda tiden, när jag var sjuk, och åt flera olika typer av antidepressiva tabletter och sömntabletter.
      Men nu?
      Visst har jag lite bekymmer med ett och annat, men jag känner mig absolut inte stressad så att jag inte sover för det?
      Jag vaknar bara.
      Helt blank.
      Utan några speciella tankar. Ingen ångest. Inga skenande att-göra-listor. Jag bara ligger där och blinkar i mörkret.
      Irriterande.

Kommentera

