Lördag morgon

Jag vaknar i ottan, men det är ok.
Jag har sovit hela natten.
Mer än sju välsignade timmar i rad och nu knorrar det i magen, solen skiner och jag går upp.

Lilla Essingen är hos sin Pappa, så jag är ensam och njuter av lyxen att vara just själv.

Jag gör mitt te, sitter i soffan och tittar på ett WestWing-avsnitt.

Viker tvätt. Små kalsonger, t-shirtar med fläckar av lek och äventyr som inte går bort. Parar ihop små små strumpor.
Inser att t-shirtarna faktiskt inte är små ändå.
Jeans som får min lille kille att – tillsammans med Mojmojs skinnjacka – se ut som en liten liten tonåring.
Det doftar gott, och jag viker och viker.

Hjärtat dunkar hårt i bröstkorgen, ni vet, känslan när revbenen tar emot.

Jag tror det kallas Kärlek

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

Kommentera

