Någon sorts … rubrik.

Det finns stunder, oh, det finns stunder när jag tvekar, tvivlar och undrar. Jag grunnar, väger för och emot, och jag försöker känna efter, riktigt i botten av hjärtat. Jag försöker sortera bland gamla och nya rädslor, mellan oroorna, lyckostunderna och egennyttan, det höga och det låga och så försöker jag tänka, känna och göra klokt.

Men är det ”rätt”? Fattar jag bra beslut. ”Bra” som i fruktsamma, funktionella beslut. Beslut som leder mig dit jag vill, som ger bra resultat?

Åh, jag vill ha ett FACIT att glutta i!

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

One response to “Någon sorts … rubrik.

  • Fröken UNderbar

    Hmm…ibland måste man bara fatta ett beslut. Oavsett om det är rätt eller fel beslut (utvärdera sen liksom…) För i lmbolandet är det inget vidare att vistas. Och att T*NKA ut något i den känslomässiga stressen… #Fail.

Kommentera

