Band och rosetter

Snart är det Antagligen dags att döpa om Telias 3Gnät på samma sätt som man gjort med 2Gnätet. Jo, ”edge” alltså. Vad säger ni, ska det få heta … Blazer? Speedster?

20120306-234328.jpg

Ibland, när jag är mer cynisk än annars misstänker jag att man stryper 3Gnätet bara för att få sälja nya fina dyra abbonemang i 4Gnätet.
Men nej, så är det säkert inte. Man är bara tagna på sängen över att näten verkligen används.
Men varför bygga ut? Nej, nya band och rosetter räcker.vad tror ni om Telia Thunder?

Om mcsarcne

Essa. Enastående. Ensamstående. Essantiell, emotionell. Elitistisk, Egoistisk Elemmírëansk Eller bara en massa trams..! Visa alla inlägg av mcsarcne

One response to “Band och rosetter

  • Telia Kundservice

    Hej!

    Mitt namn är Kristoffer Gustafsson och jag jobbar på Telias Kundservice. Vi arbetar för närvarande kontinuerligt med att förstärka och bygga ut vårt 3G-nät samtidigt som vi fortsätter att skapa möjligheter för 4G i fler orter. Jag har vidarebefordrat ditt förslag om att kalla 3G nätet Telia Thunder till dem som sitter ansvariga med utvecklingsarbetet. Så håll tummarna =)

    Med vänlig hälsning
    Kristoffer Gustafsson, Telia Kundservice

Kommentera

